Acesta este darul meu pentru voi

Am acum ocazia prin acest site sa prezint unui public mai larg iubitor de arta materializarea unei pasiuni de sapte decenii.

Puteti face un cadou cuiva drag fie achizitionand una din lucrarile mele, fie un portret la comanda, in persoana sau chiar dupa o fotografie.

Un portret este un dar minunat, inedit, care cu siguranta ii va merge la suflet.

Motivul pentru care ma ofer sa creez portrete la cerere este mai ales pentru ca lumea sa afle de patima mea pentru desen si pe cat posibil, sa trezesc si altora aceasta pasiune, sa le dau curaj celor care si-au dorit dar din variate motive nu au indraznit..

Va multumesc pentru ca ati poposit in mica mea expozitie si va invit sa vedeti si celelalte creatii ale mele.

Cu respect,

Violeta Lecca Balan

Lasă un răspuns

