Inceput

Indrazneala

Indrazneala

Artista Violeta Lecca Balan s-a nascut pe 4 August 1936 in Bucuresti.

Este membră a Uniunii Artiştilor Plastici din România, a Fondului Plastic, a Cenaclului „I. Juculescu” şt Asociaţiei D`Arte Da Vinci şi a World Art’s Club

 Cuvantul artistei

Din pruncie l-am adorat pe Dumnezeu, creatorul universului nepatruns, a formelor nenumărate, culori şi parfumuri, a minunilor florale si peisaigiste, mai cu seamă a diversităţii fiinţelor  umane ca fizic, dar mai ales ca psihic si a nenumăratelor manifestări ale intelectului – cultura sau arta –  exprimate in procesul minunat al creaţiei.

Un crâmpei din minunea Sa creatoare mi-a fost hărăzit si mie si am încercat să exprim prin artele  ce am experimentat,  să împărtăşesc si altora din minunile Sale.

Cât am reufit  rămâne să constate posteritatea  – In orice caz,  arta mea va rămâne o vesnică ofrandă Creatorului Sublim si o mângâiere pe cărările spinoase  ale vieţii,  pentru sufletele ce vor să se adape la „Apa limpede de izvor”.

Dedic opera mea celor sase odrasle ale mele,  tuturor acelora a caror  inimă tânjeste după frumos si adevăr – minunatului meu neam românesc pe care-l preţuiesc ca având un suflet mare – si meleagurilor ce le-am  infatisat  prin arta mea.

„Ferit sufletul in care timpul nu curge”

Lasă un răspuns

